12 Eylül 2010 Pazar

Superstarlara Makyaj Önerileri

Bugüne kadar birçok Superstar gördüm.Ama çoğu Superstar bence makyaj yapmayı bilmiyor.İki yıllık üyelik hayatımda elit makyajlar pek görmedim.Ben Superstar olmadan önce Mağazalara gidip makyaj yapıyodum.Artık bir uzman oldum o konuda.Ve sizlere 2 yıllık mağazalarda makyaj yapma deneyimime dayanarak iyi makyaj stillerini göstermeyi düşündüm.

GÖZ KALEMİ:
















Göz kalemi bence iki renkten oluşmalı.Gözlere yarı yarıya eşit şekilde sürülmeli.Benim favori renklerim siyah ve beyaz.Bence bu renkler gözleri daha da güzel göstermekte.Göz uçlarına çok uygulamamanızı öneririm.Gözlerin uçlarındaki kalem boyası sivri olursa güzel durmaz.







MASKARALAR:











 Mağazalarda bulunan her iki maskarayı da kullanmalısınız.Kirpikler ne kadar uzun görünürse sizin de makyajınız o kadar güzel görünür.


















FARLAR:









Farları da aynen göz kalemi gibi iki renkten oluşturmanız makyajınızı güzel kılar.Farları kaşla göz arasını kaplayacak şekilde sürmeyin.Çok büyük görünür.Tam göz üstüne uygulayın ve kaşlara değmesin.Bu arada ben parlak farları kullanmayı tercih etmiyorum.

 









ALLIK:

















Allık kesinlikle tüm yanakları kaplayacak şekilde olmamalı.Hafif bir renk allığı yanak kenarlarına uygulamanız daha hoş olacaktır,emin olun.








VE SON OLARAK,RUJ:















Rujunuzun rengini çok koyu tutmayın derim.Bence açık şeftali turuncusu bir ruj üzerine parlatıcı çok iyi gidiyor.Yandaki resimde öyle yaptım.











Bence yukardaki gibi bir makyaj her kıyafete çok uyuyor.Benim hazırladığım bebeğin en son hali yukarıda gördüğünüz resimdir.Bence gayet hoş oldu.Sizde buna benzer makyajlar yapabilirsiniz.Ah,keşke Superstar olsam da kendimi böyle yapabilsem...







1 yorum: